Indstillinger

Forside / Løsninger / Indstillinger 

Effektivisér indstillingerne

Indstillinger til PPR giver mulighed for at alle fagpersonaler i dagtilbud og skole kan gennemføre en betydelig mere effektiv indstillingsproces, via den fælles samarbejdsplatform. Indstillinger sørger for at medarbejderne bedre kan følge procedurerne for indstillinger, både hvad angår udfyldelsen af det faglige indhold, indhentning af leders og forældres godkendelser, samt videreformidling til modtagerenheden. Indstillinger genererer også statistik for både leder og PPR, så man kan følge med i sagsgangene fra en indstilling oprettes til den er gennemført.

  • Fagpersonalet får nemmere ved at gennemføre en indstilling.
  • Effektiviserer arbejdsgangene med indstillingerne.
  • Giver mulighed for at PPR kan følge indstillingerne fra oprettelse til gennemførelse
  • Sikrer at fagpersonalet overholder lovgivningen hvad angår datadeling.
  • Skaber overordnet ledelsesinformation.

Indstillinger er baseret på en backend, som gør det muligt for kommunen at opsætte løsningen, så den passer til kommunens egne indstillingsskemaer fra hhv. dagtilbud og skole. Indstillinger kan både benyttes som en selvstændig løsning og i sammenhæng med de øvrige løsninger. F.eks. kan det være et krav at der laves en indstilling, når en person fra PPR inviteres med i en Familiedialog.

Løsningens standardmoduler

Backend
Indstillinger
Samarbejdspartnere
Dokumenter & rapporter

Få en præsentation

Ønsker du at få en uforpligtende præsentation af mulighederne med løsningen, kan du klikke her for at angive dine kontaktoplysninger.
Så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Adresse
Alldialogue ApS
Holsteinsgade 45
DK-2100, København Ø
Kontakt
+45 50 50 40 20
info@alldialogue.com

     

© Alldialogue ApS 2018

Adresse
Alldialogue ApS
Holsteinsgade 45
DK-2100, København Ø
Kontakt
+45 50 50 40 20
info@alldialogue.com
Sociale medier

     

© Alldialogue ApS 2018