Med Nem feedback er der mulighed for at indhente borgernes feedback i forhold til samarbejdet via mobilen. På den måde kan tovholdere løbende indhente feedback på det samarbejde, de er ansvarlige for og undersøge progressionen for dette.
Med Nem feedback er der mulighed for at indhente borgernes feedback i forhold til samarbejdet via mobilen. På den måde kan tovholdere løbende indhente feedback på det samarbejde, de er ansvarlige for og undersøge progressionen for dette.
Løsningen genererer progressionstatistik til kommunens medarbejdere og ledere på forskellige organisationsniveauer.
Således kan de respektive grupper af medarbejdere undersøge samarbejdet løbende og lederne kan følge med i progressionen.
Løsningen genererer progressionstatistik til kommunens medarbejdere og ledere på forskellige organisationsniveauer. Således kan de respektive grupper af medarbejdere undersøge samarbejdet løbende og lederne kan følge med i progressionen.
Nem feedback kan indgå i alle de forskellige løsninger, som en enkel måde at indsamle specifik progressionsdata omkring samarbejdet på. Det er også muligt at tilpasse spørgsmålene efter behov.
Nem feedback kan indgå i alle de forskellige løsninger, som en enkel måde at indsamle specifik progressionsdata omkring samarbejdet på. Det er også muligt at tilpasse spørgsmålene efter behov.
Platformen skaber dokumentation for kommunens håndtering af de personfølsomme data,
herunder sikring af indhentning af samtykke på diverse nødvendige tidspunkter.
Platformen skaber dokumentation for kommunens håndtering af de personfølsomme data, herunder sikring af indhentning af samtykke på diverse nødvendige tidspunkter.
Ønsker du at få en uforpligtende præsentation af mulighederne med løsningen, kan du klikke her for at angive dine kontaktoplysninger.
Så kontakter vi dig hurtigst muligt.