Lejre kommune vil gerne have et tættere samarbejde med borgerne og forstå hvordan de oplever samarbejdet. Formålet er, at fagpersoner kan blive endnu bedre til at inddrage og involvere borgerne på en positiv måde. Herudover ønsker kommunen at få intern viden om, hvordan fagpersonerne selv oplever samarbejdet på tværs.

De feedbackspørgsmål, som Lejre kommuner ønsker at anvende, handler derfor om samarbejdet, og kan eksempelvis lyde:

Hvordan oplever du samarbejdet?

Hvordan føler du dig involveret og hørt?

Giver de aktiviteter vi arbejder med mening?

Generelt, synes jeg vi er på rette vej?

Fokus er således at skabe et bedre samarbejde og derved er det også interessant for Lejre Kommune at se på progressionen i den indhentede feedback: hvordan ser det ud fra start, hvordan slutter det og hvordan er resultaterne, når det handler om det tværfaglige samarbejde.

Lejre kommune vil gerne have et tættere samarbejde med borgerne og forstå hvordan de oplever samarbejdet. Formålet er, at fagpersoner kan blive endnu bedre til at inddrage og involvere borgerne på en positiv måde. Herudover ønsker kommunen at få intern viden om, hvordan fagpersonerne selv oplever samarbejdet på tværs.

De feedbackspørgsmål, som Lejre kommuner ønsker at anvende, handler derfor om samarbejdet, og kan eksempelvis lyde:

Hvordan oplever du samarbejdet?

Hvordan føler du dig involveret og hørt?

Giver de aktiviteter vi arbejder med mening?

Generelt, synes jeg vi er på rette vej?

Fokus er således at skabe et bedre samarbejde og derved er det også interessant for Lejre Kommune at se på progressionen i den indhentede feedback: hvordan ser det ud fra start, hvordan slutter det og hvordan er resultaterne, når det handler om det tværfaglige samarbejde.

Alldialogue ApS
Holsteinsgade 45
DK-2100, København Ø
Kontakt
+45 50 50 40 20
info@alldialogue.com
© Alldialogue ApS 2020
Adresse
Alldialogue ApS
Holsteinsgade 45
DK-2100, København Ø
Kontakt
+45 50 50 40 20
info@alldialogue.com
© Alldialogue ApS 2020